sport.link | Club.Magazine
07:30 Terugblik op het weekend en verdelen van openstaande vragen binnen het team. 08:00 De telefoonlijnen gaan open! Maandag 08:00 Pro-actief terugbellen van clubs die een langer antwoord nodig hebben op hun tickets. 14:00 Afspraak met één van de productteams om input te geven vanuit de gebruikersgroep. Dinsdag 08:00 Beldienst: vrijwilligers helpen aan de telefoon. 13:00 Clubs met nieuwe modules bellen we om de vrijwilligers op weg te helpen. Woensdag 10:00 Collega’s Peter en Robert, onze ‘web-experts’, ondersteunen bij de migratie van Club.Websites naar een nieuwe server. 17:00 Een online webinar geven aan vrijwilligers. Donderdag 08:00 Online handleidingen up-to-date brengen 13:00 De laatste tickets wegwerken voor het weekend: onderdelen die essentieel zijn voor de speeldagen hebben voorrang! Vrijdag In het weekend volle focus op de wedstrijden! Voor verenigingen nemen we de telefoon even niet op, maar we testen doorlopend of alles goed blijft functioneren en staan stand-by als er iets mis gaat. Weekend 5 Serviceopties Online handleidingen YouTube en social media Workshops (online en op locatie) Ondersteuning per e-mail Telefonisch bereikbaar Onze werkweek
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=