sport.link | Club.Magazine

Al tijdens de ontwerpfase van de software vragen onze productontwerpers input vanuit bestuurders, vrijwilligers en sporters. We hebben diverse groepen gebruikers die we regelmatig bevragen door middel van enquêtes en interviews. In de toekomst hopen we ook meer datagericht te werken, waarbij we meten welke functionaliteiten het vaakst gebruikt worden en dus de meeste aandacht verdienen. Belangrijk om te weten: We krijgen zoveel input dat we keuzes moeten maken; Wat doen we wel? Wat niet? Doenwe het nu? Of pakkenwe het later op? Kortom: met welke verbeteringen maken we de meestemensenblij? Via onze servicedesk, webinars en dagelijkse contacten met vrijwilligers krijgen we heel veel input. En daar zijn we blij mee! Het is leuk om te zien hoe Sportlink als het ware gecoacht wordt door de clubs, door jullie. Daarnaast spelen de bonden natuurlijk een grote rol bij de productontwikkeling; Een nieuwe spelregel vanuit een bond, hoe klein het ook lijkt, heeft vaak verstrekkende gevolgen in de werking van onze software. Alle wensen en behoeften van de clubs en bonden verzamelen we en gebruiken we als inspiratiebron voor onze producten. Hoe komen we aan ideeën? Hoe betrekken we clubs? Hoe ontwikkelen we onze software? 8

RkJQdWJsaXNoZXIy ODM1NjU=